piątek, 21 lutego 2014

0. Promo

Emma Lockhart i Justin Bieber byki przyjaciółmi odkąd byli dziećmi, dojrzewali i ich uczucia do siebie zmieniały się. Pomiędzy miłością i nienawiścią, walczyli aby uratować coś co zostało zniszczone w ich przyjaźni.

"Możesz próbować uciec ode mnie jeśli chcesz ale oboje wiemy jak to się skończy" - "Przestań próbować mnie odzyskać używając przeszłości! Coś co jest  przeszłości już nie wraca!" - "Tu nie masz racji. Ale pamiętaj... Wspomnienia nie umrą.

_________________

YAAAAAY
No więc, co o tym sądzicie?
Ja jestem totalnie PODEKSCYTOWANA tym że mogę się z Wami podzielić tym ff!
Ogólnie to kocham je całym swoim sercem, więc uwierzcie nie zawiedziecie się!
Rozdziały na początku będą krótkie, ale potem będą coraz dłuższe :)
Możecie mnie kojarzyć z mojego drugiego tłumaczenia the truth :)
Czekam na komentarze, niedługo 1 rozdział!

Wasza @bonjouregomez

((przepraszam was za okropny wygląd bloga, ale nie potrafię zrobić niczego innego. Ja i blogspot nie dogadujemy się w tych sprawach))

3 komentarze:

  1. omg, zapowiada się świetnie! xx /@biebscyrux

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie sie zaczyna :) x

    OdpowiedzUsuń
  3. jeżeli potrzebujesz pomocy w tłumaczeniu, to zawsze mozesz na mnie liczyć:)
    @yolowithjus

    OdpowiedzUsuń